تابلو فرش ماشيني و فرش نمازخانه

معرفي بهترين مدل فرش ماشيني كاشان

تابلو فرش ماشيني و فرش نمازخانه

۱۸ بازديد
قيمت انواع فرش و تابلو فرش ماشيني سفارشي مثل تابلو فرش چهره، فرش نمازخانه و فرش كلاريس و بيضي به خاطر كاهش هزينه طراحي در مجموعه پرسان پارس كاهش يافته و فروش خوبي در اين ماه ها داشته اند.
توليد فرش هاي ماشيني زيبا با طراحي متفاوت بافت تابلو فرش چهره سفارشي  موجب شده تا مشتريان فرش به مرور سليقه شان تغيير كند و فرش هايي متفاوت و زيبا را جايگزين طرح هاي كلاسيك رايج در منزلشان نمايند.
استفاده از فرش گرد يا دايره اي به تازگي در كشور رونق گرفته و پيش بيني مي شود حجم توليد و فروش اين محصولات به مرور افزايش يابد و به جديدترن مد فرش در كشور تبديل گردند. افرادي كه مي خواهند فرش هاي به روز و جديد را خريداري كنند مي توانند اين محصولات را انتخاب كنند كه از همه خاص تر و متفاوت هستند و براي فضاهاي مختلف زيبايي منحصر به فردي ايجاد مي نمايند. 
تابلو فرش چاپي

فروش اينترنتي فرش نمازخانه سجاده اي

فروش فرش نمارخانه ماشيني در ايران و كشور هاي مختلف انجام مي شود و مشتريان مي توانند به صورت اينترنتي براي خريد اقدام نمايند.
فرش هايي كه ابعاد بزرگي داشته باشند به صورت معمول در بازار يافت نمي شوند و هيچ كارخانه اي يك فرش بزرگ را توليد نمي كند، مگر سفارشي از سوي خريدار دريافت نمايد و البته قدرت طراحي آن و همچنين ابزار هاي توليد آن را هم داشته باشد. فرش نمازخانه يا فرش سجاده اي از مدل فرش هايي است كه هم به صورت يكپارچه بزرگ سفارش داده مي شود و هم به صورت رولي با طرح سجاده فرش خريداري مي شود.
دستگاه هاي بافت فرش ماشيني كشور معمولا داراي عرض سه هستند و توليد فرشي كه عرض آن از اين ميزان بزرگتر باشد قطعا مشكلات و دشواري هايي را دارد كه مي بايست توليد كننده با آنها آشنا باشد و بتواند به خوبي مديرت و توليد كند.
همين امر موجب شده تا تعداد شركت هايي كه اين سفارشات را انجام مي دهند انگشت شمار باشد و براي بسياري از مشتريان ناشناخته باشند. مشترياني كه اين محصولات را مي خواهند قطعا تا كنون جستجوي زيادي داشته اند، تا به مجموعه ما رسيده اند كه يكي از معدود شركت هايي است كه در اين حوزه به شكل تخصصي وارد شده و انواع سفارشات خاص را پذيرا است.


فرش نمازخانهقيمت عمده فرش كلاريس چاپي

بهترين انواع فرش كلاريس ماشيني و 1000 شانه ابريشمي براي مشتريان عمده در شركت پرسان پپارس با قيمت ارزان عرضه مي شود. 
فرش كلاريس يك نوع فرش چاپي است كه به صورت سايز سفارشي و خاص توليد مي شوند و مهترين ويژگي شان ارزان بودن است. فرش هاي ماشيني هم معمولا به صورت 500 شانه توليد مي شوند تا قيمت كمتري براي مشتري داشته باشند. زيرا اين محصولات در فضاهاي پرت نظير راهرو و راه پله منزل معمولا استفاده مي شوند و افراد نمي خواهند هزينه زيادي برايشان پرداخت كنند.
جنس فرش كلاريس نخ پلي استر فيلامنت است كه نخ مرغوب و براقي بوده و محصولاتي كه اين جنس را داشته باشند جذب رنگ بهتر و دوام خوبي دارند، فرش هاي كلاريس هم معمولا با نخ اكروليك يا پلي استر توليد مي شوند و بر همين اساس هم قيمتشان تعيين مي شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.