فرش نمازخانه و تابلو فرش ماشيني عكس

معرفي بهترين مدل فرش ماشيني كاشان

فرش نمازخانه و تابلو فرش ماشيني عكس

۲۲ بازديد

تابلو فرش هاي جديد و زيباي طرح منظره كه با ظريف ترين نخ موجود در كشور به صورت 1200 شانه توليد شده اند، با قيمت عمده مناسب در اين مركز عرضه مي شوند. 

در خريد فرش دو عامل بسيار مهم براي خريداران اهميت دارد، يكي زيبايي و روخ فرش كه معمولا بر اين اساس خريد ها انجام مي شود و عامل دوم دوام و ماندگاري آن است. خريداران مي دانند هرچه شانه و تراكم فرش بالا مي رود، زيبايي و رخ فرش بيشتر شده و در عين حال به علت ظريف تر شدن نخ ها حساسيت فرش نيز افزايش مي يابد و نبايد در جايي كه پاخور آن زياد است از آن استفاده شود.

خريد تابلو فرش ماشيني زيبا

از آنجايي كه تابلو فرش يك محصول زيرپايي نيست و بر روي ديوار از آن استفاده مي شود، مهمترين عامل فروش در آن زيبايي و رخ آن است كه مشتري را جلب نموده و مجاب به خريدش مي نمايد. البته بسياري از خريداران قابل شستشو بودن آن را سوال مي كنند كه بايد گفت اين محصولات با شستشو نه تغيير رنگ و نه تغيير حالتي در آنها ايجاد مي شود و زيبايي خود را حفظ ميكنند.

خريد اينترنتي تابلو فرش سفارشي عكس چهره

جهت خريد اينترنتي تابلو فرش هاي سفارشي كه از عكس چهره خودتان طراحي و بافته مي شوند مي توانيد ابتداي نمونه هاي گالري را مشاهده نماييد.
همانطور كه مي دانيد، مهمترين دغدغه مشترياني كه مي خواهند عكسشان را به تابلو فرش عكس چهره تبديل نمايند اين است كه تابلو فرشي كه تحويل مي گيرند، تركيب رنگ مناسبي داشته باشد و كاملا طبيعي به نظر برسد. بسياري از افراد كه نمونه هاي شركت هاي ديگر را مشاهده كرده اند، از مصنوعي و مات بودن طرح تابلو فرش ها گله مند هستند.
ه همين دليل ما در اين مجموعه نمونه هايي از سفارشات مشتريان را در گالري نمايش داده ايم تا خريداران بر اساس اين ها كيفيت محصولات را ديده و بعد براي خريد و سفارش اقدام نمايند.

فروش عمده فرش نمازخانه كاشان

فرش نمازخانه ماشيني جديد با طرح محرابي توليدشان در كاشان انجام شده و فروش عمده به سراسر كشور دارند.
فرش نمازخانه ماشيني در سال هاي اخير در مساجد و نمازخانه هاي سراسر كشور استفاده مي شوند اند كه و مشتريان زيادي پيدا كرده اند. از طرح هاي مدرن و سنتي به صورت تركيبي براي توليد اين محصولات استفاده مي شود كه تقريبا تمامي سليقه ها را پوشش مي دهد.
فرش سجاده اي در شركت پرسان پارس با نخ اكروليك درجه يك طراحي و توليد مي شوند و قيمت فروش مناسبي براي مشتريان دارند.

سفارش فرش سجاده اي نمازخانه

همانطور كه مي دانيد، به مرور سبك زندگي و سليقه مردم تغيير كرده و افراد زيادي هستند كه تمايل دارند، فرش خاص و متفاوت خريداري نمايند، حال اين تفاوت ممكن است در ابعاد،طرح و يا شكل هندسي آن باشد؛ به همين دليل در مساجد هم استفاده از فرش سجاده اي كه نظم بيشتر و ظاهر شكيل تري به محيط مي دهد هم رايج شده است. خدمات ويژه اي را در حوزه سفارشات خاص به مشتريانش ارائه مي نمايد و كمترين قيمت را براي توليدات سفارشي در نظر گرفته و مشتريان اين امكان را دارند كه به صورت مستقيم از طريق شركت سفارش خود را ثبت نموده و در سراسر ايران اقدام به خريد نمايند.
در گذشته از فرش سجاده نمازخانه صرفا در مساجد بزرگ شهرهاي بزرگ استفاده مي شد، اما امروزه با توجه به بالا رفتن كيفيت و زيبايي اين توليدات و همچنين تغيير سبك استفاده از فرش كه بيشتر جنبه تزييني به خود گرفته، اين محصولات كه قيمت بسيار مناسبي هم دارند، فروششان افزايش يافته است. و در شهرستان هاي سراسر كشور و حتي روستا ها هم به علت قيمت فرش سجاده ارزان از اين محصولات در مساجد استفاده مي شود.
نمونه كامل توليدات مجموعه را مي توانيد در گالري دنبال نماييد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.